Friday 8 April 2011

Shomey Shawls

MODEL TUDUNG...CHEEEWAH...
Salam semua....Aku ada kedai aku sendiri taw..tapi on9 la...Kedai jual tudung, selendang n inner je...Kedai kecik jer...Tapi da daftar kat SSM...aku bagi nama SHOMEY SHAWLS...hihihi...tarikh aku daftar tu 10/10/10....seronok giler waktu daftar pada tarikh 2...waktu aku nak pergi daftar tu, ada orang kaunter 2 x kasi daftar lagi...dia suruh datang hari ahad 10/10/10....dia bgtau tarikh 2 special..2 yang diorang buka hari ahad 2....seronok betul ada kedai sendiri...

Al-kisahnya...dulu aku selalu la beli on9...agak mahal juga la...sehelai RM15 untuk selendang...aku selalu beli 2 helai...so, RM30 la termasuk postage...aku rasa macam rugi sangat...sebab macam membazir pon ada tapi nak buat macamner, aku mahal nak kuar gi jalan2....at last, aku terpikir untuk buka kedai sendiri...dengan niat x nak la jual mahal2...nt kesian customer...lagi pun aku pon pernah jadi on9 cust gak dulu...paham la perasaan diorang...hehehee....aku nak jadi peniaga yang memahami...bukan nak kaut keuntungan je...


JOM TENGOK KEDAI AKU TU...KLIK DI SINI ---> SHOMEYSHAWLS
KALAU BERMINAT BOLEH LA SEND MESSAGE KAT FB

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...